BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 19 oktober 2009

Bvc



Idag var det åter dags för ett besök ner till Bvc....



Vikt: 8415

Längd: 66,5
Och enligt bvc måste vi dra ner på maten för han ligger lite för högt på kurvan. Och han SKA nämligen bara äta 200 enligt henne. Och vi har givit honom 235ml.


Och jag tycker inte alls våran kille är överviktig överhuvudtaget! Tycker ni?
Men men... nu ska vi köra att han bara ska få 200ml i sina mål i två veckor sen får vi se hur mycket han har gått upp.

När hon sa detta så berättade jag inte att jag har börjat med gröt och mat =) Men dock äter han bara några teskedar av detta så det kan inte påverka vikten så mycket...



4 kommentarer:

mamma sa...

låt pojke äta så ha blir nöjd bättre äta ä inget alls se på victor

Johanna sa...

äsch han är inte överviktigt! vi har oxå fått höra det av vår bvc, att vi ska mata mindre. men kan ju inte neka mat nmär han vill ha det, så går det ju inte till!
heller lite gosigt knubbig än liten och tanig bebis. =)

micaela sa...

barnen måste ju får äta tills dom är mätta.
vad glad att han äter. M är inne i en period då han inte alls äter mycket, så jag är glad varje måltid jag får i han...

kram

micaela sa...

När vi va ner oss bvc för ca: 2 veckor sen vägde han 8.3 kg.. han ligger lite över kurvan, men han följer sin egna kurva..