BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 20 oktober 2009

05:00

Jisses, det blev en tidig start idag =) Min son ville minsann inte somna om vid 5 tiden så det var bara för mamma att kliva upp... Så upp gick vi och myste i soffan med tända ljus och bolli.
07:40 somna han i babysittern, men där tyckte inte mamma att han skulle sova så jag bar in honom i våran säng och hoppades på att han skulle sova lääänge men se så det blev det inte 08:30 var det dags att kliva upp igen... Nu sitter han visst och sover i mitt knä medans jag försöker skriva detta med en hand =)... Bäst att avsluta och lägga oss bekvämt...



Skriver mera sen....

7 kommentarer:

micaela sa...

men vem va det som sa det då???
han har inte gått upp för snabbt då?? hur mycket har han gått upp sen förra ggr ni va och vägde han???

micaela sa...

nej då har han ju gått upp normailt kan man ju tycka...
Har du inge pengar på mobilen???

kram

micaela sa...

ok, messade dig förut men fick inge svar, så blev lite fundersam.. men du ska fortfarande med???

Manda sa...

hehe det där med tidiga mornar känner man igen. Alma vaknar nästan alltid runt kl 6, har vi otur så blir det kl 5. Gäsp! Men vad gör man inte för sina små guldägg!

Hmm jag tycker inte att Casper ser för stor ut. Den där BM låter konstig som säger så, alla barn är ju olika. Vissa är störra andra mindre.

ha det bra kram Manda och Alma

Sophie sa...

Nä förstås :) Vi mår bra hur mår ni? Trött aidag kan jag förstå. Kram

=) sa...

=)

micaela sa...

ni går det.. hihi