BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 20 november 2009

Länge sedan

Jo här var det ett tag sedan man uppdaterade men jag håller på att få fixat min nya blogg, kännde att jag behöveer en ny start och dessutom återgå till blogg.se.. Men jag vet inte ännu riktigt om jag ska ha den öppen eller ha lösenord på bloggen men n i som läser och är intresserad lämna gärna en kommentar så jag vet vilka jag ska isåfall skicka min nya blogg till =)

Vi mår iaf bra mycket som har hänt dem senast veckorna... mne jag lovar att jag ska komma att uppdatera mera sedan saknar skrivandet kan jag lova!!

7 kommentarer:

mamma sa...

jag vill

Johanna sa...

jag läser din blogg. :) kram

Marléne sa...

Jag är intresserad av vad som händer med er och lilla Caspers framsteg. Jag vill gärna kunna fortsätta och läsa vad som händer med er.

Anja sa...

Jag läser din blogg och skulle gärna vilja fortsätta med det. Kram Anja

manda sa...

Jag har länge väntat på en uppdaterin och jag hoppas att jag får tillgång till din nya blogg för jag tycker att det är så kul att lära din blogg.. Hoppas allt är bra med er.. Kramar Manda

micaela sa...

haha inte vad jag vet, men jag brukar alltid skriva min blogg på korten, men jag har inte det programet i nya datan..
allt bra annars+???

Sophie sa...

Jaaag :)